تحقیق مدیریت بهای تمام شده هدف

نمونه ی دیگری از مجموعه فایل ها با عنوان تحقیق مدیریت بهای تمام شده هدف آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
تحقیق مدیریت بهای تمام شده هدف|39021874|pae|مدیریت بهای تمام شده هدف,, دانلود تحقیق مدیریت بهای تمام شده هدف,, پاورپوینت مدیریت بهای تمام شده هدف,, تحقیق در مورد مدیریت بهای تمام شده هدف,, تحقیق درباره مدیریت بهای تمام شده هدف,, تحقیق راجع به مدیریت بهای تمام شده هدف,, تحقیق آماده مدیریت,,,

دانلود تحقیق با موضوع مدیریت بهای تمام شده هدف،
در قالب Word و در 46 صفحه قابل ویرایش.


فهرست مطالب
مرحله اول: مقدمه
مرحله دوم : تاریخچه
مرحله سوم : مراحل پنجگانه در اجراي
مديريت بهاي تمام شده
بخشی از متن تحقیق :

مقدمه
مدیریت بهای تمام شده هدف، به فرایند منظم برنامه ریزی عرضه كالا و خدمات، قیمـت گذاری، تعیین هزینه های چالش انگیز هدف و ترغیب کارکنان به بررسی مداوم راهکارهای منطقی کاهش هزینه هــا اطلاق می شود. براساس مدیریت بهای تمام شده هدف، هر سازمانی به دنبال ایجاد توازن میان کیفیت و کارایی محصول خود با قیمتهایی است که هم نیازهای مشتری و هم سودآوری سازمان را تامین کند.
برخلاف نظامهای سنتی مدیریت بهای تمام شده، که عمدتاً عوامل درونی را مورد توجه قرار می دهند، کانون توجه مدیریت بهای تمام شده هدف، عوامل بیرونی و بازار هدایت شده است . به ویژه اینکه در مدیریت بهای تمام شده هدف، هـمواره اولویت با مشتری است و سازمانهایی که ایـــــــن واقعیت را درنظر نمی گیرند، خود را به ورطه مخاطره می اندازنــد. درواقع برای شرکتهایی که در پی جلب مشتری هستند، رقیب کسی است که اهمیت توجه به خواسته های مشتری (و شاید حتی فراتر از آن) را در رابطه با طراحی و تولید محصولات مرغـوب، کارا و کم هزینـه، به خوبی درک مــی کند....